.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كسب رتبه دوم كاهش تلفات جاده‌اي گيلان در كشور

استاندار گيلان از كاهش 35 درصدي تلفات در جاده‌هاي استان خبر داد و گفت: امسال گيلان رتبه دوم كاهش تلفات جاده‌اي در كشور را كسب كرد.

مهدي سعادتي در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسيدن ايام نوروز اظهار داشت: تمام دستگاه‌هاي متولي در حال آماده شدن براي ميزباني ميليون‌ها نفر مسافر از سراسر كشور و ديگر كشورها به گيلان هستند.
وي گيلان را استاني هميشه سبز و زيبا توصيف كرد و افزود: مسئولان و كاركنان ستاد طرح نوروزي در ايجاد آرامش خاطر به مسافراني كه مي‌خواهند وارد گيلان شوند، تلاش مي‌كنند.
سعادتي نيروي انتظامي، راه‌ و ترابري، هلال‌احمر، اورژانس، بهداشت و درمان، پايانه‌ها و ديگر دستگاه‌هاي اجرايي را يك مجموعه منسجم خواند و تصريح كرد: طرح نوروزي از 25 اسفند جاري به مدت 20 روز در گيلان به اجرا در مي‌آيد.
به گفته استاندار گيلان دستگاه‌هاي ذيربط با كار شبانه‌روزي در تلاش هستند زمينه‌‌اي را فراهم كنند تا مسافران با آرامش خاطر وارد استان شوند.
وي هماهنگي‌ها را بسيار عالي بيان كرد و گفت: انسجام، وحدت و هماهنگي ويژه‌اي بين دستگاه‌هاي مختلف در گيلان به وجود آمده است.
سعادتي از كاهش 35 درصدي تلفات جاده‌اي در سال جاري در گيلان خبر داد و خاطرنشان كرد: امسال پنج استان در سراسر كشور كاهش تلفات جاده‌اي داشته‌اند و گيلان توانسته است مقام دوم كشوري را به خود اختصاص دهد.
استاندار گيلان اين امر را به دليل انسجام و وحدت دستگاه‌هاي متولي اعلام كرد و بيان داشت: در سال جديد بايد با پشتيباني، هماهنگي بيشتر و توجه و تذكر دادن به تمام دستگاه‌ها بهتر از گذشته عمل شود و شاهد حادثه كمتري در جاده‌هاي گيلان باشيم.
وي اظهار اميدواري كرد؛ گردشگران از مواهب طبيعي سواحل، جاده‌ها، جنگل‌ها، ييلاق‌ها و ... زيباي گيلان بازديد خوبي داشته باشند و به آنها خوش بگذرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.